Infinity Battle Report vol.1 – NOMADS vs. ALEPH 200 pts. 4 SWC

Infinity

Šiandien su Tomu bene pirmą kartą žaidėme su Command Tokens, HVT modeliais, Classified Objects, žodžiu, atėjom į tą vietą, kuri atrodė sunkiai pasiekiama, bet nuo to priekyje dar laukiantys Infinity taisyklių ir niuansų kanjonų gyliai nepasidarė labai jau mažesni. Kad ir kaip būtų, brendam gilyn.

Mačas buvo vienas iš įdomiausių, jei ne pats įdomiausias. Tikriausiai taip sakyčiau ir jeigu nebūčiau (SPOILERT ALERT) laimėjęs (SPOILER ALERT). Nors iš pradžių atrodė, kad gresia visiška mėsmalė ir sutriuškinimas. Deploy’inau ir ėjau pirmas, ir iš karto buvo aišku ką reikia daryti, nes veiksmų planą pasufleravo Tomo HVT neapsaugota pozicija (visgi pirmą kartą su jais žaidėm ir neįsigilinom į visus niuansus). Žodžiu, tiesiog reikėjo nueiti ir du kartus sėkmingai išmesti prieš HVT Forward Observer ataką. Du Alguacilai buvo nusiųsti šiam darbui ir sėkmingai su užduotimi susidorojo (iš pirmo karto), o su likusiais orderiais beliko kiek galima labiau užsiimti geras pozicijas ir pasiruošti kvadrantų gynybai. Taškas pelnytas, ir kaip buvo matyti vėliau, jis buvo kertinis mūšio eigoje.

Mačo pradžia. Aleph pozicijos.

Tomo kontroliuojamo ALEPH atsakomojo ėjimo eilė. Ir čia eilinį kartą pasimatė, kaip svarbu užsiimti geras pozicijas. Mat Tomas sėkmingai išnaudojo mano išsidėstymo minusus, su savo Dakini Fireteam’u gracingai palypėdamas ant laiptelių išrūkė gana atvirus Jaguarus, o Shukra nukepė labai jau drąsiai paliktą Hackerį Alguacilą (nors jau buvo aišku, kad tas kentės bet kokiu atveju). Žodžiu, padėtis visiškai kebli, išrūkyti Jaguarai reiškė, kad iš mano pusės Dūmų nebebus. Negana to, kauliukai nekrenta, o unit’ai krenta vienas po kito, padaryta klaida užmirštant apie Deployable Repeater galimą padėjimą apsunkinant Rudra Gunbot’o kelią ir minų mėtymą… Nuotaika šiek tiek sugenda.

Na ir visgi čia Infinity. Niekas neprarasta*, net kai ir viskas prarasta, ir greitai ant Multi Sniper Rifle korpuso suspindi pirmas vilties spindulys – tenka atskleisti pasislėpusį snaiperį Spektrą, kuris pavaišina įsidrąsinusį ALEPH fireteam’ą taikliu šūviu ir šiek tiek jį apmažina jo gretas. Po pirmo ėjimo vis dar 3:2 mano naudai.

Kovos herojus snaiperis kartu su leitenantu.

Prie sėkmingų puikią poziciją užėmusio Spektro šūvių prisideda Intruderis – beslenkant link geresnės pozicijos su kėslais apmėtyti granatomis ALEPH Fireteam’ą, jis nepastebi grėsmingai kyšančio Rudra Gunboto, kuris nusprendžia reaguoti ir šauti su ARO. Surprise surprise, pasirodo Rudra yra milžinas molinėmis kojomis, ir ne toks baisus, kaip atrodo – paukšt ir jis virsta metalo laužu.

Fireteam‘as toliau skaldomas, ir matydamas, kad žutbūt reikia atsikratyti snaiperio, čia jau Tomas imasi nestandartinių veiksmų.  Iš kamufliažo išlenda Nagas, tačiau Spektro jam į nagą nepavyksta suimti, tiesą sakant, Spektro neima net ir labai protingai Rudros paspęstos minos.

Svarstyklės svyra į NOMADS pusę, po antro rato rezultatas 5:4 jų naudai. Tačiau galiausiai Tomui pavyksta atsikratyti daugiausiai problemų visame žaidime pridariusiu Spektru, o netikėti herojai įvaro kritinį šūvį labai neblogai priešininkus su HMG šienavusiam Intruderiui. Paskutiniame ėjime NOMADS užsiima saugias pozicijas, jų leitenantas užkuria Light Flamethrowerį ir ruošiasi galimam desperatiškam ALEPH šturmui.

Tomui reikia priimti sunkų sprendimą – turnyriniame žaidime tikriausiai saugu būtų viską užbaigti minimalios persvaros pralaimėjimu. Tačiau galimybė laimėti dar yra. Jis pastebi spragą Nomads gynyboje ir su CSU prislenka taip, kad jo (galbūt, nes taip galiausiai ir nepažiūrėjome), nepasiekia Flamethroweris. Ir štai paskutinis šūvis, kuris viską nulems. CSU palieka savo užimtą kvadrantą, bet nukovus NOMADS leitenantą, užvaldytas būtų jų kontroliuotas kvadrantas, ir tai reikštų, kad ALEPH laimi. Nesėkmės atveju, NOMADS paliekami dominuoti.

Ir… kauliukų dievai šį kartą dirbtiniam intelektui nepadeda ir pergalę švenčia Nomads, o mes skubame vyniotis ir pakuotis visą wargeiminį Board Punks turtą, nes jau reikia retreatinti iš patalpos.

Su Tomu pakalbame, kad tai buvo mačas, kuriame klausimų dėl taisyklių iškilo palyginus nedaug, o ir pati eiga tikrai buvo įdomi ir dinamiška. Tačiau, nors ir pasiekta pergalė, tenka konstatuoti faktą, kad eilinį sykį MVP tampa snaiperis, o ne itin geri taktiniai sprendimai ar gudrūs kovos veiksmai. Pasižymiu pastebėjimus sau:

  1. Reikia užsiimti geras pozicijas ir stengtis išvengti kvailų savo karių atidengimų.
  2. Gal banalu, bet kovoti iki galo, nes pradžioj kvepėjo sutriuškinimu.
  3. Gilintis gilintis gilintis į taisykles ir bent jau savo list‘o niuansus išsinagrinėti detaliai. Nes nu kitaip nebus.  

Puiki kova, puikus žaidimas, puikus oponentas, kaip žąsys sako „gie gė”. Keletas pastebėjimu sau: 1. Core Fireteam iš Dakini robotukų yra super, bet didžiausia darbą puolime atliko Heavy Machine Gun. Gal verta pataupyti taškus ir atsisakyti snaiperio, ARBA išmokti jį gražiai padėti kaip ARO figurėlę? 2. Neišdrąsėti su FIRETEAM. Bereikalingai palindau po snaiperio taikikliu savo ėjimo metu, kai pergalė atrodė mano rankose. 3. Turint du kareivius, kurių tikslas yra išgyventi, nes jie duoda pasyvius bonusus armijai (Apsaras ir Shukra Consultants), stipriai apmažina judinamų figūrėlių skaičių. Arba juos statyti siekiant išvengti Airborne Deployment, arba bent šiek tiek arčiau centro, kad trečiam raunde, galėtų padaryti ką nors prasmingo, arba vienam iš jų pasakyti „Kitas”. 4. Gražiai sužaidžiau su minomis, ir savimi didžiuojuosi. Vienas Juozo karys patyrė paralyžių ir visą žaidimą žvelgė į miną, kitas, turėjo rizikuoti savo kailiu, kad liktų svarbus. Vienaip ar kitaip – reik DAR DAUGIAU MINŲ. 5. Surasti būdų kaip elgtis su Snaiperiais esančiais Hidden Deployment.

Tomas (Aleph)

*išskyrus daugybę laiko ir keiksmų bandant įkirsti prastai parašytas ir painiai struktūruotas taisykles. Drįsčiau laikyti save kažkiek patyrusiu boardgeimer’iu, tai konstatuoju faktą, kad Infinity taisyklėse ir patyrę boardgeimer’iai gali ne tik koją, bet ir dar ką nors išsisukti. Pvz. Special Dodge skill’as, kuris nėra Dodge yra legendinis taisyklių nelankstumo pavyzdys. Įdomiausia, kad pačios mechanikos labai lanksčios ir dinamiškos, pvz. visai nesunku apmokyti naujokus pagrindinių žaidimo elementų, tačiau vėliau seka tikra taisyklinė raizgalynė.